دل آدم

دل آدم ... 
چه گرم می شود گاهی ساده...  
به یک دلخوشی کوچک...

به یک احوالپرسی ساده...
به یک دلداری کوتاه ...
به یک "تکان سر"...یعنی...تو را می فهمم...

... به یک گوش دادن خالی ...بدون داوری!
به یک همراهی شدن کوچک ...
به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام ...
به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"

به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان قهوه ! 
... به یک وقت گذاشتن برای تو...
به شنیدن یک "من کنارت هستم "...
به یک هدیه ی بی مناسبت ...
به یک" دوستت دارم "بی دلیل ...

به یک غافلگیری :به یک خوشحال کردن کوچک ...
به یک نگاه ...
به یک شاخه گل...
_دل آدم گاهی ...چه شاد است ...
به یک فهمیده شدن ...درست !

به لبخند!
به یک سلام !
به یک تعریف به یک تایید به یک تبریک ...!!!

و ما چه بی رحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را از هم دریغ میکنیم و تمام محبت و دوست داشتن مان را گذاشته ایم کنار تا به یک باره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنیم ... ؟


بازگشت به کار

سلام... 

چند روزه که سرم شلوغه.وقت نمیکنم بیام نت 

خبر جدید اینکه دوباره دارم میرم سر کار . مسول فنی یه مرکز جمع آوری شیر

کار تقریبا راحتیه و متناسب با رشتمه یعنی همونیه که خودم میخواسم اما مسولیتش زیاده 

میدونم که از پسش بر میام اما نمیدونم واسه چی استرس دارم؟!! 

. دوره کارآموزی پیشرفته سنگ سالن هم برگزار میشه که متاسفانه نمیتونم شرکت کنم. میگن هنوز نیومده ۳روز وسط هفته میخواد بره مرخصی... اکشال نداره دوره بعد شرکت میکنم. 

قصه آدمها

   

شاید ماهی یعنی تنهایی ، یعنی تنهایی سیــاه و وحشتنــــاک

اما در همین تنهاییست که یونـــس دوباره یاد تو می افتد و دوباره

به نور و ساحل و روشنایی می رسد ، اگر یونس به اشتباهـــش

 پی نمی برد. اگر عذرخواهی نمی کرد و تـــو او را نمی بخشیدی

باید تا ابد در شکم ماهی می ماند. قصــه یونس، قصه آدمهاست. 

شاید خیلی از آدمها تا ابد در شکم ماهی می مانند و هیچ وقت

هم نمی فهمند که دارند در شکم سیاه یک ماهی ، تــه تـــه یک

اقیانوس تاریک زندگی می کنند.

 خدایا...  

خدایا مواظبم باش و نگذار چشمهایم به سیاهی اقیانوس و تاریکی شکم ماهی عادت کند.  

                                                               

                                                                                                                        "الهی آمین"

 ......................... 

پ ن : کم کم برم آماده شم که  تمرین سنگ دارم. 2هفته ای میشه که بجا تمرین غار میریم تمرین سنگ 

هوا هم بس ناجوانمردانه گرم است ... 

... 

بعد نوشت : تو راه برگشت از تمرین سنگ بودم که گوشیم زنگ میخوره . یه پیشنهاد کاری بود. فردا برم ببینم چه پیش خواهد آمد...