ته تنهایی...

کوله بارم بر دوش، سفری می باید ،

سفری بی همراه،

گم شدن تا ته تنهایی محض،

یار تنهایی من با من گفت:

هر کجا لرزیدی،

از سفرترسیدی،

 تو بگو، از ته دل

من خدا را دارم...

شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد 

برسیم!

حیات

 

به تماشای این جهان ایستاده ام 

مات و مبهوت ،

در گوشه ای ،

در ذهن خود مرور می کنم گذر این ایام را ... 

ادامه مطلب ...

قاصدک

پرواز کن قاصدک...  

تا می توانی اوج بگیر

دور شو از این خاک غریب

ادامه مطلب ...

خدا بود و دیگر هیچ نبود

خدایا! عذر می‏خواهم از این که در مقابل تو می‏ایستم و

از خود سخن می‏گویم و خود را چیزی به حساب می‏آورم که تو را

شکر کند و در مقابل تو بایستد و خود را طرف مقابل به حساب آورد!

ادامه مطلب ...

هفت قانون معنوی موفقیت

دیپاک چوپرا، رهبری است که در زمینه رابطه علمی ذهن و تن و توانایی انسان، آوازه جهانی دارد. وی پس از شرح هفت قانون معنوی موفقیت ، از همه جهانیان خواسته است که به منظور ایجاد یگانگی در آگاهی جمعی سیاره زمین، هر روز از هفته را به ترتیب زیر به یکی از این قوانین اختصاص دهند.
 

ادامه مطلب ...

هست


 

" هست " را اگر قدر ندانی می شود " بود "

و چه سخت است "هستی " که بود شود

و  " دارمی " که  داشتم ...       

دلتنگ...

دلتنگم...دلتنگ روزهای سپری گشته عمر، دلتنگ احساسی پاک در ساحلی دور افتاده ، دلتنگ بوی خاک و نم باران..
ادامه مطلب ...