گاهی


گاهی دلم ازهرچه آدم است میگیرد...

 گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد...

 نه به شکل " دوستت دارم"
و یا نه به شکل " بی تو میمیرم " ...
 
ساده شاید ، مثل :

 " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... فردا روز دیگریست ! " 

دورتر...

 
قایقت می شوم...  
 
 بادبانم باش... 
  
بگذار هرچه حرف پشت ِ سرمان می زنند مردم... 
  
                                                              باد ِهواشود...  
                                                                                 دورترمان کند!

آخرین زنگ دنیا

خدا می داند،ولی ......

آن روز که آخرین زنگ دنیا می خورد دیگر نه می شود تقلب کرد ونه می شود سرکسی را کلاه گذاشت. 

آن روز تازه می فهمیم دنیا با همه بزرگی اش از جلسه امتحان هم کوچکتر بود. 

آنروز تازه می فهمیم که زندگی عجب سوال سختی بود ،سوالی که بیش از یک بار نمی توان به آن پاسخ داد. 

خدا کند آنروز که آخرین زنگ دنیا می خورد، روی تخته سیاه قیامت اسم ما را جزء خوبها بنویسند.خدا کند حواسمان بوده باشد وزنگهای تفریح آنقدر در حیاط نمانده باشیم که حیات یادمان رفته باشد.
خدا کند که دفتر زندگیمان را جلد کرده باشیم وبدانیم دنیا چرک نویسی بیش نیست....

داستان کودکی هنگام تولد

کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت و از او پرسید: “می گویند فردا شما مرا به زمین می فرستید، اما من به این کوچکی و بدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟”

ادامه مطلب ...

من شرمنده ام ...

قرآن! من شرمنده‌ توام اگر از تو در فکرها، آواز مرگی ساخته‌ام که هر وقت در کوچه‌مان آوازت بلند می‌شود همه از هم می‌پرسند ” چه کسی مرده است؟

ادامه مطلب ...

آشنایی با برخی فواید سرکه سیب :

به گفته پزشکان سرکه ‎‎‎سیب‎‎ عصاره طبیعی‎ سیب است‎ که مواد سمی‎ و زاید بدن‎ را از بین‎ می‌برد. برخی از متخصصان معتقدند مصرف سرکه سیب به همراه آب گوجه‌فرنگی یا هویج خواص آن را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب ...

خدایا:

  

 

خدایا ، تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم 

 

    یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده...